Мій Київстар - вхід

Це одна з найбільш зручних і популярних сторінок
створених для комфортного входу в «Мій Київстар»

При виникненні проблем з послугою «Домашній Інтернет» звертайтеся в технічну підтримку
0-800-300-460 (всі оператори) або 460 (з номерів "київстар"). Дзвінки безкоштовні.

Мій Київстар – персональний сервіс обслуговування

Даний сервіс спеціально створили для зручного обслуговування абонентів Київстар. Система дозволяє здійснювати основні функції за абонентським номером. Завдяки сервісу «Мій Київстар» ви зможете легко поповнити рахунок, змінити тариф, дізнатися витрати і багато іншого. Детальніше про систему дізнайтеся в цьому матеріалі.

Мій Київстар: як увійти в свій кабінет

Перш за все, потрібно відкрити офіційний сайт https://my.kyivstar.ua/
Після цього у вас буде доступ до особистого кабінету. Звертаємо увагу, що він передбачає управління абонентським рахунком, домашнім інтернетом, TV та іншими послугами одночасно.

Сторінка входу в мій київстар особистий кабінет

Після переходу за вказаною адресою, користувач зможе побачити форму для заповнення даних. В полі «логін» введіть телефон або особовий рахунок, необхідний для контрактів і користувачів «Домашнього Київстару». Поле "пароль" передбачає комбінацію цифр, яка повинна приходити SMS-повідомленням і бути активною протягом 5 хвилин.

Нагадуємо, що кожен раз, коли ви хочете увійти в кабінет – це новий пароль.

Незважаючи на те, що пароль одноразовий, на сайті є функція «Запам'ятати».
Якщо ви входите з одного і того ж пристрою в свій кабінет, то система запам'ятовує вас і при подальших входах не запитує введення пароля. Однак при вході з іншого ПК або смартфона процедуру доведеться повторювати знову.

Кінцевий крок – це угода з усіма правилами, зокрема на обробку персональної інформації. Неважливо, яка у вас форма обслуговування, адже сервісом можуть користуватися всі абоненти Kyivstar.
Спектр функцій системи «Мій Київстар» передбачає різні функції:


  • управління послугами;
  • замовлення фінансових звітів;
  • завантаження карт центрів обслуговування Kyivstar;
  • контролювання витрат;
  • скачування віджета для мобільного;
  • визначення геометки за номером.

Щоб переглянути умови за певним тарифом і залишок МБ, СМС або хвилин, вам знадобиться меню «контроль витрат».

Управління послугами означає створення нових заявок, відключення вже активних і перегляд їх статусу.
Замовлення деталізованого рахунку передбачає також перегляд всіх витрат за певний період. Звіт можна замовити на e-mail або просто завантажити на комп'ютер.
При завантаженні карти магазинів вам надається можливість переглянути найближче до будинку представництво Київстар. Вибираючи центр, Ви зможете дізнатися режим роботи і тип пропонованих послуг.

Додаток для смартфона

Крім версії для ПК, також є додаток для телефонів. Його функціонал аналогічний системі для комп'ютерів.
Програма доступна як для ОС Android, так і iOS. Щоб її завантажити, скористайтеся магазином додатків Play Market або сайтом: https://account.kyivstar.ua/ .

Як правило, використання смартфона набагато комфортніше, ніж ПК. З телефоном у вас відкривається доступ до сервісу в будь-якій точці світу. Головне – наявність стільникового зв'язку та інтернету. Для їх підтримки необхідний оптимальний тариф або послуга, наприклад, «День Онлайн» від Kyivstar.

Всі посилання на цьому сайті не є клікабельними, а лише надають url-адресу системи «Мій Київстар».